زمینه سازی آمریکا برای حمله به جنوب سوریه به همکاری اردن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 195
نویسنده : سامان
«مهند الطلاع» سرکرده جیش المغاویر قبلا گفته بود که این گروه در التنف حضور دارند و در تلاش هستند که مانع از پیشروی ارتش سوریه به سمت مرزهای عراق شوند.
 
ارتش سوریه در تلاش است که راه ارتباطی دمشق و بغداد را از سمت سوریه به دست گیرد تا از این طریق بتواند اعزام کمکهای نظامی از راه زمینی را تضمین کند.
 
ائتلاف بین المللی سال گذشته در منطقه التنف پایگاه نظامی ایجاد کرد که نیروهای آمریکا و انگلیس آن را فرماندهی میکنند و در حال آموزش عناصر تروریستی ارتش آزاد هستند.
 
در همین ارتباط نیز روزنامه سعودی «الشرق الاوسط»‌ امروز دوشنبه مدعی شد که مسئولان آمریکایی و روسی مذاکرات نظامی و دیپلماتیک خود را در شهر امان پایتخت اردن در خصوص ایجاد «منطقه امن» در جنوب سوریه از سر می‏گیرند.
 
این روزنامه افزود، این ازسرگیری درحالی است که واشنگتن به حمایت خود از گروه‎های زیر مجموعه «ارتش آزاد» در منطقه «التنف» در نزدیکی مرزهای عراق و حمایت از «نیروهای دموکراتیک سوریه» برای آزادسازی الرقه از دست داعش ادامه می‌دهد و همزمان دولت ترامپ برای شکستن «هلال ایرانی» در سوریه تلاش می‏کند.
 
این روزنامه سعودی به نقل از یک مسئول غربی نوشت که حملات چندی پیش آمریکا به نیروهای (نزدیک به) ایران و طرفدار دمشق به دلیل ممانعت از پیشروی آنها به سمت اردوگاه «التنف» که در آن معارضان و مربیان نظامی آمریکایی و انگلیسی و نروژی حضور دارند، صورت گرفت و این اولین باری بود که ارتش آمریکا در آن از مناطق تحت سیطره معارضان سوریه، (مستقیما) دفاع می‎کند.
 
مسئول غربی افزود: مسئولان روس که همزمان با همتایان آمریکایی خود در پایتخت اردن درباره «منطقه امن» گفت‎و‎گو می‏‌کردند، با وجود بمباران آمریکایی در نزدیکی تنف، به نشست خود ادامه دادند و از آن خارج نشدند.
 
وی گفت: در مذاکرات آینده، مسایلی چون مساحت «منطقه امن» و شورای محلی و ناظران و کمک‎های انسان دوستانه مورد بحث و بررسی قرار می‏گیرد و علاوه بر آن، واشنگتن موافقت خود با منطقه امن را به «عدم حضور نیروهای ایرانی در منطقه از قنیطره در جولان تا درعا و ریف سویداء و التنف مشروط می‎کند.
 
مقام غربی تاکید کرد که واشنگتن همکاری خود با مسکو درباره ایجاد منطقه امن را مشروط به خروج «نیروهای سپاه پاسداران» کرد تا روسیه را درباره طرح جنوب سوریه محک بزند.
 
از سوی دیگر، آمریکا برای حمایت از جنگ آزادسازی الرقه با تشدید حملات هوایی ائتلاف بین المللی، به دنبال تشکیل شورای مدنی برای مدیریت الرقه و ابقای اعراب در آن و وادار کردن «یگان‌های دفاع مردمی کُرد» به دوری جستن از دمشق و تهران است.
 
مسئول غربی  تحرکات ارتش سوریه و مقاومت در سوریه را «هلال ایرانی» نامید و مدعی شد که همه این تحرکات آمریکایی برای شکستن «هلال ایرانی» و قطع پل ارتباطی ایران با سوریه، عراق و حزب الله لبنان و نرسیدن ایران به هدفش در ایجاد گذرگاه زمینی به دریایی مدیترانه است.
http://tabnak.ir/
-
-
--
-
--
-
-
--

فروش بنر  فروش بنر تبلیغاتی فروش طرح بنر  طرح بنر

بنر تبلیغاتی چیست تبلیغات بنری چیست   بنر چیست

طراحی بنر تلگرام بنر تلگرام بنر کانال تلگرام بنر تبلیغاتی کانال

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین



:: برچسب‌ها: کنگره آمریکا , ارتش , تابناک , نیروهای سوری , جنگنده‌های ائتلاف آمریکا , سرکرده جیش المغاویر , عناصر تروریستی , ارتش سوریه , مهند الطلاع , نیروهای آمریکا , آزادسازی , ارتش آزاد , پایتخت اردن , مسئولان آمریکایی , سوریه , بین المللی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: